Vooraf in Los Angels - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Henk Dammer - WaarBenJij.nu Vooraf in Los Angels - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Henk Dammer - WaarBenJij.nu

Vooraf in Los Angels

Door: Henk Dammer

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Palm Springs

Zo hierbij meld ik je bij jullie met het eerste reisverslag. De vliegreis is in ieder geval voorspoedig verlopen. Met een nieuw vliegtuig, boeing 777, van American Airlines. DE dreamliner denk ik.. Een snelle vogel, de vertraging avn 1 uur vertrek uit London zou de pilot weer goed maken met wat sneller vliegen. Meer gas erop haha. En dat is hem gelukt. Veel board entertainment, USB en 220 volt aansluiting. Netjes hoor.
lles geen goed, huurauto ophalen, mijn Navi aansluiten in auto, en het hotel vinden.
Dag -3 (donderdag) wat rondgehangen en geshopt, Het was heerlijk weer, zo een 25 graden.
Dag-2 (vrijdag 30 sept) naar Hollywood en Beverly Hills geweest om eens rond te kijken en me te vergapen aan alle rijkdom en mooie huizen. Toen naar het strand en pier van Santa Monica. Daar staat een bordje wat het eindpunt van Route 66 aangeeft. Dat vond ik wel leuk om even vast te leggen, want ik ga stukken van route 66 rijden, vandaar. Of het echt waar is of alleen mar een toeristenlokkertje weet ik niet. Maar was wel leuk. Terug naar hotel nog even met de harde werkelijkheid geconfronteerd, file!!! De Highway naar Los Angeles, 30 km, totaal verstopt. Die 30 km koste me 2 uur. as mar net op tijd om mijn auto in te leveren, anders een dag meer moeten betalen.
Zaterdag 1 oktober verkast nar het starthotel van de motorreis. Toen iedereen er was zijn we gezamelijk naar het verhuuradres van de motoren gegaan om het paierwerk te regelen. Was een leuke ontvangst met een hapje en een drankje. Heerlijke californische wijn.
Jammer genoeg heb ik niet de motor die ik betseld had. Voor de kenners, ik wilde een Indian Chieftain, met blue tooth MP3 speler, maar heb een Indian Vintage. Ze proberen mij woensdag in Las Vegas de juiste motor te bezorgen, mar ik weet niet of ik dit wil. Deze rijd ook heerlijk en zie er cool uit

  • 03 Oktober 2016 - 15:16

    Ton:

    - Henk, klinkt allemaal goed! Maar laat je niet neppen door d verhuur-yanks. Normaal heb je bij Philips ook n grote mond, dus kom op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 29 Aug. 2016
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 4208

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2016 - 31 December 2016

Met Indian Motor van Pacific naar Atlantic

Landen bezocht: